طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ خانگی خوشمزه و عالی

0

با یادگیری روش صحیح پخت و طرز تهیه پیتزا مرغ می تواند خوشمزه ترین پیتزا را در منزل تهیه نموده و در کنار اعضا خانواده نوش جان نمایید. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی دستور پخت پیتزا مرغ و قارچ که یکی از پیتزاهای پرطرفدار و بسیار خوشمزه است بپردازیم تا از این طریق بتوانید پیتزا مورد علاقه خود را در منزل تهیه نمایید.

آموزش پخت و طرز تهیه پیتزا مرغ با خمیر پیتزا خانگی :

روش های متعددی برای طرز تهیه پیتزا مرغ وجود دارد که در هر یک طعم و مزه ایی متفاوت را تجربه خواهید نمود. با این حال قصد داریم به معرفی طرز پخت پیتزا مرغ و قارچی با روشی ساده بپردازیم که این مدل پیتزا طعم و مزه بی نظیری دارد و می تواند جایگاه ایی ویژه  در برنامه غذایی به عنوان یکی از غذاهای محبوب و دوست داشتنی برای اعضا خانواده داشته باشد. همانطور که می دایند پیتزا نیز مانند انواع اسنک ، پیراشکی و سمبوسه دارای طعمی های مختلف  و مواد اولیه متنوع ست که انتخاب آنها کاملا سیقه ایی می باشد.

آموزش پخت پیتزا

مواد لازم برای تهیه پیتزا مرغ :

سینه مرغ : ۵۰۰ گرم
قارچ : ۵۰۰ گرم
فلفل دلمه ایی : یک عدد بزرگ
پیاز : یک عدد متوسط
نمک، فلفل، ادویه کاری : یه مفدار لازم
سس گوجه فرنگی : به مقدار لازم
پنیر پیتزا : ۵۰۰ گرم

مواد لازم برای تهیه پیتزا مرغ

طرز تهیه پیتزا مرغ خانگی :

اولین اقدام برای تهیه پیتزا فراهم آوردن خمیر پیتزا است. شما می توانید به راحتی از خمیرهای آماده و بسته بندی در بازار استفاده نمایید، اما در صورت که ترجیح می دهید از خمیر خانگی استفاده نموده و خود اقدام به تهیه آن نمایید، می توانید با کلیک بر روی طرز تهیه خمیر پیتزا و مطالعه آموزش ارائه شده در این زمینه به راحتی اقدام به تهیه خمیر پیتزا در منزل نمایید.

خمیر پیتزا آمادهتهیه خمیر پیتزا خانگی

بعد از تهیه خمیر پیتزا، شروع به آماده نمودن مواد می کنیم، قارچ ها، سینه مرغ، فلفل دلمه ایی و پیاز را در قطعات دلخواه خرد نمایید. حال پیاز را با مقدار کمی روغن تفت داده و مرغ و قارچ را به آن اضافه نمایید. در این مرحله باید ادویه مورد نظر برای پیتزا را اضافه نمایید.

مراحل پخت پیتزا مرغ و قارچآموزش پخت پیتزا آسان و خوشمزهطرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ

حال خمیر را روی سینی فر قرار داده و سطح آن را به کمی سس قرمز آغشته نمایید. در صورتی که از خمیر خانگی استفده می کنید می توانید برای مدت زمان خیلی کوتاه خمیر را داخل فر قرار دهید تا کمی بپزد و سپس خارج نموده و به سراغ دیگر مراحل کار بروید. ( برای خمیر های آماده نیازی به انجام این کار نیست)

خمیر پیتزا خانگی

حال موادی را که در مرحله قبل تفت دادید روی خمیر پیتزا بریزید. نکته قابل توجه در این مرحله این است که برای پخت پیتزا مرغ می توانید از قارچ خام استفاده کنید و آن را همچون فلف دلمه ای روی مواد پیتزا بریزید. در پایان نیز سطح پیتزا را با پنیر پیتزا رنده شده بپوشانید.

آموزش پخت پیتزا در منزلطرز پخت پیتزا با مرغ

پیتزا را به مدت نیم ساعت داخل فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهید و بعد از این زمان، این پیتزای خوشمزه و عالی را در کنار اعضا خانواده نوش جان فرمایید.

مراحل پخت پیتزا در منزلدستور پخت پیتزا مرغ

امیدواریم طرز تهیه پیتزا مرغ برای شما دوستان علاقه مند جذاب و جالب بوده باشد، از همه شما دعوت می نماییم با کلیک بر روی آشپزی از دیگر دستورات جدید و مفید در این زمینه دیدن فرموده و نهایت استفاده را از آموزش های ارائه شده ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید