آموزش ساخت عروسک با جوراب بچه گانه برای کودکان

0

ساخت عروسک با جوراب برای کودکان یکی از ایده های جالب و قابل توجه است که از این طریق می توان بهترین استفاده را از جوراب های کهنه و بی مصرف برد و صاحب عروسک های پارچه ایی زیبایی شد. این مدل عروسک ها دارای تنوع بالایی می باشند و با یادگیری ساخت یکی از آنها به راحتی می توان مدل های جدید و متنوع آن را ساخت. در این مطلب نیز قصد داریم به آموزش ساخت عروسک با انواع جوراب بپردازیم که می تواند یکی از آموزش های جالب در این زمینه باشد. تا پایان با آموزش ساخت عروسک جورابی همراه ما باشید.

آموزش تصویری ساخت عروسک با جوراب جالب و خلاقانه :

یکی از آموزش های جالب و جذاب ساخت عروسک با جوراب ها مختلف است که ه راحتی انجام می گیرد و از این طریق می توانید صاحب عروسک هایی ارزان و زیبا شوید. برای ساخت عروسک جورابی نیازمند کمی خلاقیت و ابتکار هستید تا با استفاده از یک جفت جوراب بچه گانه کار را شروع نمایید.

ساخت عروسک با جوراب

اولین اقدام برای ساخت عروسک با این روش برش جوراب هاست، بدین منظور جوراب را مطابق با تصویر زیر برش بزنید که هر یک مناسب برای یک جز از بدن عروسک می باشد.

مدل عروسک با جوراب آموزش دوخت عروسک با جوراب

حال به کمک نخ و سوزن قسمت های مشخص شده را به هم بدوزید. در این مرحله توجه داشته باشید که بخشی از جوراب را ندوزید تا موقع پر کردن آن به مشکل نخورید.

ساخت عروسک پارچه ای آموزش ساخت عروسک با جوراب

در این مرحله از ساخت عروسک پارچه ای با جوراب به سراغ پشم شیشه رفته و بدن عروسک را با آن پر می کنیم.

مدل عروسک جورابی کودکانه دوخت عروسک برای بچه ها

برای دم عروسک گربه می توایند از کاغذ رول شده نیز استفاده نمایید که ایست قشنگ تری خواهد داشت.

مدل عروسک پارچه ای زیبا عروسک جورابی با ایده های جدید

در این مرحله از عروسک سازی با جوراب به سراغ نخ ها رنگی بروید و با استفاده از آنها صورت عروسک را تکمیل نمایید. بهتر است برای دوخت اجزا صورت مثل چشم ها، دماغ و دهان گربه از دو یا سه رنگ متوع نخ استفاده کنید تا عروسک شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

آموزش دوخت عروسک با پارچه آموزش عروسک با جوراب عروسک زیبا و جالب با جوراب مدل عروسک برای بچه ها

قسمت پایین سر عروسک را بدوزید و آن را به تنه و سایر اجزا متصل نمایید.

ساخت عروسک کودکانه زیبا مدل عروسک جورابی جدید

ساخت عروسک ما به پایان رسید، شما می توانید با استفاده از انواع جوراب هایی که در دسترس دارید و الگوبرداری از این آموزش زیبا، عروسک هایی متنوع و جالب برای کودکان بسازید.

آموزش ساخت عروسک با جوراب کودکان

با استفاده از آموزش ارائه شده ساخت عروسک با جوراب سعی کنید عروسک هایی جالب و متنوع برای بچه ها بسازید، همچنین می توانید با مراجعه به بخش عروسک سازی از دیگر آموزش های مفید و جدید در این زمینه و همچنین مدل های متنوع و زیبای انواع عروسک های دست ساز دیدن فرمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید