تزیین کیک با گاناش به همراه طرز تهیه گاناش برای تزیین انواع کیک

0

عکس های تزیین کیک با گاناش و ایده هایی برای تزیین انواع کیک خانگی و کیک های جشن تولد با گاناش را در این مطلب مشاهده نموده و با طرز تهیه گاناش در منزل نیز آشنا شوید که از این طریق می توانید به راحتی و با صرف کمترین هزینه اقدام به تهیه گاناش و تزیین کیک نمایید. در ادامه همراه ما بوده و از زیباترین مدل های تزیین کیک های مختلف با گاناش دیدن نمایید.

تزیین کیک با گاناش با ایده های جدید و متنوع :

روش های متعددی برای تزیین انواع کیک وجود دارد، که در بن انها تزیین کیک با خامه و همچنین تزیین کیک با فوندانت از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. اما اگر به دنبال روشی جدید و متنوع برای تزیین کیک هستد، پیشنهاد می کنیم حتما تزیین کیک با گاناش را امتحان نمایید. این روش در عین سادگی، زیبایی خاصی به کیک می بخشد و می تواند در طعم و مزه کیک برای مناسبت های مختلف نیز نقش مثبتی داشته باشد.

تزیین کیک با میوه

طرز تهیه گاناش برای تزیین کیک :

برای تهیه گاناش شما نیاز به مقداری شکلات تخته ای و خامه دارید که ابتدا باید شکلات تخته ایی را با چاقو خرد نمایید.

اموزش تهیه گاناش

حالا خامه را روی حرارت بگذارید و به محض اینکه شروع به جوش زدن نمود، شعله را خاموش کرده و شکلات تخته ایی های خرد شده را به آن اضافه نمایید.

طرز تهیه گاناش

مخلوط به دست آمده را هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

طرز تهیه گاناش با خامه و شکلاتتزیین کیک با گاناش

شما می توایند از گاناش برای تزیین کیک تولد و یا هر نوع کیک دیگری استفاده نمایید. توجه داشته باشید که گاناش تا حد زیادی رقیق می باشد و به راحت روی کیک می نشیند و می توان با آن تزیینات زیبایی انجام داد.

تزیین کیک با شکلات و خامه

مدل های تزیین کیک خانگی با گاناش :

با نحوه تهیه گاناش آشنا شدید، حال به مشاهده مدل های زیبای تزیین انواع کیک با گاناش بپردازید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای کیک شما باشند و ب الگوبرداری از این مدل های زیبا، بهترین تزیین کیک را انجام دهید. این نکته را مدنظر داشته باشید که گاناش می تواند بهترین انتخاب برای تزیین کیک شکلاتی نیز باشد که زیبایی و جذابیت خاصی به اینگونه کیک ها می بخشد. در ادامه بیشتر با انواع تزیین کیک آشنا خواهید شد.

تزیین کیک با میوه و گاناش تزیین کیک با گاناش تزیین کیک خانگی با گاناش تزیین کیک تولد با گاناش مدل تزیین کیک زیبا با گاناش تزیین کیک زیبا با گاناش تزیین جدید و زیبای کیک با گاناش تزیین روی کیک با گاناش تزیین کیک زبرا با گاناش تزیین جدید کیک با گاناش تزیین کیک با گاناش برای جشن تولد مدل تزیین کیک ساده

امیدواریم مشاهده مدل های زیبا و جدید تزیین کیک با گاناش برای شما دوستان هنرمند و باسلیقه نیز جذاب بوده باشد و با الگوبرداری از این مدل های زیبا به تزیین کیک های خود بپردازید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزیین کیک با دیگر مدل ها و ایده ها در این زمینه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید