کاردستی با قاشق یکبار مصرف با ایده های خلاقانه

0

ایده های جدید و جالب برای ساخت کاردستی با قاشق یکبار مصرف و پلاستیکی را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از این ایده ها می توانند راهنمای مناسبی برای ساخت کاردستی های جالب و متنوع برای شما باشند. در ادامه مطلب همراه ما بوده و از این ایده های خلاقانه و جذاب دیدن فرمایید.

آموزش ساخت کاردستی با قاشق یکبار مصرف و پلاستیکی :

ساخت کاردستی با قاشق یکبار مصرف یکی از ترفندهای جالب و جذاب برای استفاده از مواد دور ریختنی به حساب می آید. همانطور که قبلا نیز در مبحث کاردستی با وسایل دور ریختنی مطرح نمودیم، استفاده از انواع وسایل یکبار مصرف و بدون استفاده یک امتیاز بزرگ و خلاقانه است که منجر به خلق وسایل دکوری یا کاردستی های متنوع می شود. کاردستی که در این مطلب قصد داریم آموزش دهیم، ساخت نوعی گل با قاشق یکبار مصرف پلاستیکی است که می تواند در تزیینات مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکار شما به چند قاشق یکبار مصرف، شمع و یک انبر دست نیاز دارید.

کاردستی با قاشق های یکبار مصرف پلاستیکی

شمع را روشن کرده و قاشق را وی آن نگه دارید تا گرم شود، سپس آن را با دست فرم دهید. دو عدد قاشق را به این شکل فرم دهید.

کاردستی با قاشق یکبار مصرف

ساخت گل با قاشق یکبار مصرف

حال دسته های دو قاشق را با انبر دست جدا نموده و آنها را روی حرارت بگیرید و به هم بچسبانید.

ساخت گل با قاشق پلاستیکی ساخت کاردستی با قاشق

در این مرحله از ساخت کاردستی خلاقانه با قاشق های یکبار مصرف به سراغ دیگر قاشق ها رفته و آنها را روی حرارت بگیرید و با انگشت فرم دهید. این قاشق ها گلبرگ های گل را تشکیل می دهند پس به نحوه فرم دادن آنها توجه نمایید.

ساخت کاردستی با قاشق

آموزش ساخت کاردستی با قاشق پلاستیکی

بعد از اینکه قاشق های پلاستیکی را به فرم داخواه درآوردید با استفاده از انبردست دسته آنها را جدا نمایید.

ساخت کاردستی گل با قاشق یکبار مصرف

کاردستی با وسایل یکبار مصرف

قسمت انتهایی قاشق ها را داغ نموده و مطابق شکل به هم وصل نمایید تا گل شما تکمیل گردد.

کاردستی های خلاقانه با قاشق

کاردستی با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی ما به پایان رسید، همانگونه که ملاحظه می فرمایید توانستیم به راحتی و با استفاده از چند قاشق یکبار مصرف و یک عدد شمع گل پلاستیکی زیبایی تهیه کنیم که می تواند موارد استفاده زیادی داشته باشد.

کاردستی با قاشق یکبار مصرف

امیدواریم شما نیز با استفاده از این آموزش اقدام به ساخت کاردستی با قاشق یکبار مصرف نمایید و کاردستی های زیبایی از این طریق بسازید. از اینکه تا این لحظه با سایت آموزشی هنر در خانه همراه بودید از شما دوستان گرامی سپاسگذاریم و از شما دعوت می نماییم با کلیک بر روی کاردستی و مراجعه به این صفحه از دیگر مطالب و آموزش های جالب و خاص دیدن فرمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید