پنج ماسک صورت با ماست برای زیبایی و جذابیت پوست صورت

0

استفاده از ماسک صورت با ماست اهمیت زیادی برای شفافیت و جوانسازی پوست صورت دارد، ماسک ماست انواع مختلفی دارد و با روش های مجزایی تهیه می گردد که قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع مختلف آن بپردازیم. در ادامه مطلب همراه ما بوده و با انواع ماسک های صورت با ماست و نحوه استفاده از هر یک آشنا شوید.

انواع ماسک صورت با ماست و نحوه استفاده از ماسک ماست :

ماست ماده غذایی مفید و مغذی می باشد که علاوه بر مصرف خوراکی، از آن می توان به عنوان ماسک صورت و مو نیز استفاده نمود. ساخت ماسک صورت با ماست به راحتی انجام می گیرد و این ماسک صورت خانگی می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست داشته باشد . از جمله خواص ماسک صورت ماست می توان به لطافت، شفافیت و زیبایی پوست اشاره نمود. در ادامه انواع ماسک های صورت با ماست را مشاهده نموده و مناسب ترین گزینه را برای پوست صورتتان انتخاب نمایید.

ماسک صورت با ماست

ماسک ماست و آبلیمو :

این ماسک نقش مهمی در جوانسازی پوست داردف برای تهیه آن، آب نصف لیمو را در یک ظرف ماست بچکانید و بعد از مخلوط نمودن، آن را در یخچال قرار دهید و هر شب این ماسک را همانند کرم بر روی پوست بمالید. بعد از گذست سه یا چهار هفته شاهد تغییرات زیادی بر روی پوست خود خواهید شد و پوست شما لطیف تر و جوان تر خواهد شد.

ماسک ماست و آبلیمو

ماسک ماست و خیار :

برای تهیه این نوع ماسک یک عدد خیار را رنده نموده و با مقداری ماست مخلوط کنید و بر روی پوست صورت قرار دهید و بعد از بیست دقیقه صورت را آبکشی نمایید. ماسک خیار و ماست باعث شفافیت و درخشنگوی صورت می شود و جوش ها را از بین می برد.

ماسک صورت ماست و خیار

ماسک صورت عسل و ماست :

برای تهیه این ماسک زیبایی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل، یک قاشق ماست و مقداری روغن بادام مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت بر روی پوست صورت قرار دهید. ماسک صورت با عسل و ماست می تواند به جوانسازی پوست صورت کمک نماید.

ماسک ماست برای پوست های چرب

ماسک ماست و روغن زیتون :

این ماسک به عنوان یکی از ماسک های موثر و قوی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به کار می رود. توجه داشته ابشید که برای دشاتن صورتی شفاف و جوان می توانید از این ماسک دو بار در هفته استفاده نمایید و شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر روی پوست باشید.

ماسک صورت جوان کننده با ماست

ماسک صورت با ماست :

 ماست به تنهایی نیز می تواند به عنوان یک ماسک صورت قوی و موثر به کار رود. یک لایه نازک از ماست را بر روی صورت بزنید و بعد از یک ربع صورت را بشویید. بهتر است این کار را قبل از خواب و در اتاقی تاریک انجام دهید. در صورتی که هر شب از این ماسک استفاده نمایید بعد از یک هفته شاهد روشن شدن پوست صورتتان خواهید بود.

ماسک صورت با ماست

با انواع مختلف ماسک صورت با ماست آشنا شدید، با توجه به توضیحات ارائه شده مناسب ترین ماسک را برای پشو تصورتتان انتخاب نموده و با استفاده از آن به زیبایی بیشتر صورت خود کمک نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت از دیگر ماسک هایی زیبایی موثر برای انواع پوست دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید