مدل پرده اتاق کودک شیک و زیبا با طرح های جدید

0

مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل پرده اتاق کودک با طرح های زیبا و شیک را گردآوری و در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل پرده های کودکانه و زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک شما باشند. برای انتخاب مدل پرده معیارهای متفاوتی وجود دارد که در این مطلب به ارائه آها می پردازیم و با آشنایی با آنها می توانید بهترین و زیباترین مدل پرده را انتخاب و برای اتاق کودکتان تهیه نمایید. در ادامه با این مدل های زیبا ما را همراهی نمایید.

عکس های مدل پرده اتاق کودک جدید و زیبا :

برای انتخاب مدل پرده اتاق کودک قبل از هر اقدامی باید به دکواسیون و چیدمان کلی اتاق کودک دقت نمایید و سعی کنید با توجه به آن بهترین و مناسب ترین مدل پرده را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. اغلب والدین عزیز سعی می کنند از پارچه های عروسکی با طرح های مورد علاقه کودکان برای پرده اتاق خواب بچه ها استفاده نمایند که مطمئنا این امر باعث زیبایی فصضای اتاق نیز میشود. در صورتی که اتاق کودک شما دارای پنجره هایی کوچک می باشد، پیشنهاد می کنیم از یکی از این مدل پرده های زیبا و جالب با طرح های عروسکی و فانتزی استفاده نمایید.

مدل پرده عروسکی برای کودکانعکس های مدل پرده جدید و زیبامدل پرده اتاق کودکعکس پرده اتاق کودکمدل پرده جدید برای اتاق کودکپرده بریا اتاق کودک

همانطور که در مباحث قبلی نیز عنوان نمودیم، مدل پرده های اتاق خواب، تفاوت زیادی از لحاظ مدل دوخت و طرح با انواع مدل پرده پذیرایی دارند و نسبت به آنها از سادگی بیشتری برخوردارند. زیبایی این پرده ها، اغلب به خاطر طرح و جنس پارچه شان است که می توانند زینت بخش اتاق کودک شما باشند. برای هماهنگی و زیبایی بیشتر می توانید مدل پرده را با روتختی اتاق کودک ست نموده و از این طریق زیبایی بیشتری به این مکان ببخشید.

مدل های جدید پرده اتاق کودکمدل پرده اتاق کودکانمدل پرده ساده اتاق کودکمدل پرده اتاق کودکمدل پرده جدید اتاق کودک

در صورتی که قصد دوخت پرده برای اتاق کودک را دارید، بهتر است توجه زیادی به خرید پارچه نموده و از جنس های نرم  ولطیف با رنگ های روشن و زیبا استفاده نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از بهترین و شیک تزین مدل های پرده برای اتاق کودک را نشان می دهند که با الگوبرداری از آنها می توانید اقدام به دوخت مدل پرده دلخواه نمایید.

مدل پرده اتاق خواب کودکدوخت پرده برای اتاق خواب کودکعکس پرده های اتاق کودکCurtains for children's rooms (18)پرده اتاق خواب عروسکی برای بچه هامدل پرده اتاق کودک جدیدعکس پرده های اتاق کودک

با زیباترین عکس های انواع مدل پرده اتاق کودک آشنا شدید، امیدواریم مدل پرده دلخواه و مناسب را از بین تصاویر و مدل های ارائه شده در این مطلب یافته باشید. اما در صورتی که هنور موفق به انتخاب نشده اید و یا برای نوع و چگونگی دوخت دچار سوتفاهم شده اید، می توانید به بخش دوخت پرده مراجعه نموده و از دیگر طرح ها و همچنین آموزش های جالب و متنوع در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید