آموزش تزیین سیب و میوه آرایی سیب درختی با ایده های جدید

0

روش های متعددی برای تزیین سیب وجود دارد که به راحتی انجام می گیرند و از این طریق می توانید میوه آرایی های شیک و زیبایی داشته باشید. همانگونه که می دانید میوه سیب به دلیل فراوانی و در دسترس بودن و همچنین ظاهر زیبایی که دارد در اغلب میوه آرایی ها مورد استفاده قرار می گیرد، پش چه بهتر که بتوانیم با ایده های خلاقانه و زیبا به تزیین این میوه پرداخته و از این طریق زیبایی بخش میوه آرایی های مختلف خود باشیم.

مدل های زیبا و جدید تزیین سیب با ایده های خلاقانه :

با مشاهده مدل های متنوع و زیبای تزیین سیب می توانید به میوه آرایی و تزیینات این میوه بپردازید. همانگونه که گفتیم روش های متعددی برای این نوع تزیینات وجود دارد، اما در صورتی که تجربه ایی در این زمینه ندارید، پیشنهاد می کنیم از طرح های ساده تر شروع نموده و سپس به تزیینات دیگر بپردازید. برای تزیین میوه سیب به شکل ساده، می توانید با برش زدن سیب، طرح و مدل خاصی را بر روی آن پیاده نموده و از این طریق تزیین زیبا و جالبی داشته باشید که تصاویری از نمونه های ساده و آسان آن را در ادامه مشاهده می فرمایید.

Apple decoration (2)تزیین خلاقانه سیبتزیین جالب سیبتزیین و دیزاین سیبتزیین سیب شیک و زیباتزیین سیب با ایده های جدیدمیوه آرایی سیب درختیآموزش حکاکی روی سیبتزیین فانتزی سیب

حکاکی روی سیب :

تاکنون با حکاکی های مختلف از جمله حکاکی روی طالبی و هندوانه آشنا شده اید، اما لازم است بدانید این هنر تنها برای اینگونه میوه ها نیست، برای میوه های ریزتر از جمله سیب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام حکاکی روی سیب و دیزاین سیب با این روش نیاز به چاقوی نوک تیز و کمی دقت دارید. ابتدا طرح مورد نظر را انتخاب نموده و سپس سیبی سالم با سطحی صاف را برداشته و طرح را با نوک چاقو بر روی سیب منتقل نمایید و سپس فضاهای مشخص شده را خالی نمایید. در صورتی که قصد دارید سیب تزیین شده را برای چند روز نگهداری نمایید، بهتر است سطح آن را با استفاده از پنبه به کمی آبلیمو آغشته نمایید تا قسمت های برش خورده آن سیاه نشود. در ادامه تصاویری از میوه آرایی ساده و تزیین میوه سیب با استفاده از هنر حکاکی را ملاحظه می فرمایید که هریک می توانند بهترین الگو برای تزیینات شما باشند.

تزیین سیب درختی حکاکی روی سیب تزیین جدید سیب درختی میوه آرایی سیب حکاکی روی سیب قرمز تزیینات سیب تزیین زیبای سیب درختیتزیین زیبا و جدید سیبتزیین میوه سیب

امیدواریم مدل های متنوع و جالب تزیین سیب که در این مطلب ارائه دادیم، مورد توجه شما دوستان هنرمند قرار گرفته باشد و با الگوبرداری از آنها بهترین و زیباترین تزیینات را انجام دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی میوه آرایی از دیگر طرح ها و آموزش های جدید و جالب در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید